Зовнішній тюнінг

Вітаю тебе, читачу!
Якщо у минулій статті ми розбирали зовнішній тюнінг легкових авто, так звані хром пакети, статтю можна прочитати тут, то сьогодні ми поговоримо про захисних обваженнях. Ними комплектуються, більшою мірою паркетники, позашляховики, джипи, мікроавтобуси і в рідкісних випадках легкові авто. А тепер по порядку.
Захисний обвіс
І так, що ж входить в це поняття:
це - кенгурятник, або передня захист, яка може являти собою зварну конструкцію з металевих труб або пластику. Бічні пороги, дуги і всілякі підніжки. І задню захист у вигляді різних куточків або цільної конструкції, так званого, заднього кенгурятника.
Ну а тепер, давайте розберемо всі види обважування окремо, які бувають на яких авто застосовуються і в чому їх відмінність.
Кенгурятник
Всім знайомий елемент тюнінгу. Ще буквально кілька років тому красувався практично на будь-якому позашляховику і був навіть певною ознакою статусу і сили. І якщо бути відвертим, не втратив своєї важливості і понині. Користується великим попитом у власників позашляховиків,мікроавтобусів і великих бусів. Справа в тому, що крім декору він несе і захисні функції. І при зіткненні з перешкодою або іншим транспортним засобом, він як буфер візьме на себе силу удару, тим самим може зберегти життя і здоров'я знаходяться в автомобілі людей.
Складається цей елемент, зазвичай із сталевих труб, зварених між собою. Форми кенгурятников можна подивитися тут.
Хочу дати рекомендації при покупці даного атрибута:
1. Вибирайте кенгурятник виготовлений з нержавіючої труби. Справа в тому, що виготовлений з чорного металу, аксесуар, хромують. На перший погляд нічого поганого в цьому немає, але з часом, покриття починає відшаровуватися і труба починає покриватися іржею. Відповідно з нержавійкою такого не станеться, а виглядати вона буде не гірше.
2. Вибирайте кенгурятник конкретно під свій автомобіль, у перевіреного виробника. Якщо взяти так званий "універсальний" у вас можуть виникнути проблеми при його установці, аж до того, що доведеться вдаватися до зварювання, а цього робити я вам не рекомендую.
3. Ну і звичайно ж, не економте. Адже це елемент безпеки, а з цим жартувати не можна.
Зараз більшу популярність набирають полеуретановые кенгурятники. Прийшли вони до нас з Європи, мають легку вагу, але при цьому не забезпечують такого захисту, так і на порядок дорожче.
Пороги, бічні підніжки, майданчики
Все це назви одного і того ж атрибуту. Застосовуються для зручності посадки і висадки в автомобіль, так як авто на яких встановлюється даний вид обважування мають, в більшості своїй високу посадку. Це все ті ж позашляховики, паркетники, намисто, а останнім часом пороги все частіше стали встановлювати на всілякі мінівени і "пиріжки".
Надають гарний зовнішній вигляд автомобіля, зручність і безпеку. Ви запитаєте - а при чому тут безпека? А ось при чому! Пересуваючись по пересіченій місцевості, бокові частини кузова будуть захищені від усіляких каменів і гілок, а в місті врятує ваш автомобіль при парковці і бічних ударах.
На даний момент найбільш поширеними є алюмінієві і нержавіючі.
Відповідно, перші мають алюмінієвий профіль з різного роду гумовими накладками.
Другі виконані з нержавіючої труби з листом нержавійки на неї, з різним візерунком.
І ті й інші схожі по міцності і по вартості. Вообщем справа смаку.
Пара слів по установці
Замовляти підніжки необхідно під конкретну модель автомобіля, слід утриматися від покупки обважування китайського а так само "сірого" виробництва. Так як після установки можете виявити перекоси і щілини (були випадки), в комплекті обов'язково повинні йти всі кріпильні елементи з болтами. Ну і звичайно ж все це встановлюється на штатні місця авто, без значних переробок.
Задня захист
Широко використовуються різноманітні накладки на задній бампер з поліуретану та пластику. Особливого захисту від них немає, можуть охоронити бампер хіба що від подряпин. Інша справа задній кенгурятник, конструкція виготовлена з металевих труб. Здебільшого встановлюється на позашляховики, використовувані для їзди по бездоріжжю.
Для міської їзди цілком підійде одинарна труба зігнутої форми. Або навіть куточки виготовлені з тієї ж металевої труби. Такі атрибути мають меншу вагу на відміну від заднього кенгурятника, але володіють необхідними захисними властивостями і зраджують агресивний зовнішній вигляд автомобіля.
Мабуть і все, що хотів розповісти по захисним обвесам. Тюнингуйте свої авто, експериментуйте.
Всім удачі!